La multi ani!

Dupa ce ne-am straduit 365 de zile sa ne tinem de todo-uri, vacante, norme sociale, vise, am ajuns si in 2012. Internetul vuieste de diverse scenarii apocaliptice: ba incalzire globala, ba atentate, ba extraterestri, ba sobolani rozalii. Asa ca eu, ca un muritor de rand, ma intreb daca nu ar trebui sa imi iau concediu anul asta si sa ma apuc de cutreierat lumea. Daca tot se termina cu civilizatia anul asta, probabil nu imi mai trebuie fonduri de pensii, salarii sau rochii in albastru-corai, culoarea anului.

Ca oriunde in lume, la sfarsit/inceput de an, si finlandezii au obiceiuri. In dimineata de Craciun se prepara un soi de terci de ovaz, cu fructe. In el se ascunde o singura migdala. Persoana care gaseste migdala in farfurie o sa aiba un an nou imbelsugat, cu mult noroc. Anul asta migdala a ajuns la mine, deci refuz sa cred ca tocmai anul asta se termina lumea. Dar ca sa ma asigur ca tot norocul migdalei nu se strica pe mine ca malaiul pe gaste, as vrea sa o impart. Cu fiecare migdala pe care o mancati anul asta, va doresc sa fiti mai fericiti, mai impliniti si mai veseli, ca mai sanatosi sigur o sa fiti. In 2012 va urez mai mult curaj sa va urmati visele, sa luptati pentru ceea ce va doriti, sa profitati de fiecare sansa care apare in calea voastra, sa spuneti mai mult "te iubesc"si sa vi se spuna inapoi, sa imbratisati mai des, sa aveti suficienti bani, sa va respectati pe voi insiva si pe cei din jurul vostru si sa iertati. La multi ani!



0 comentarii:

Post a Comment