Capra vecinului ii mai raioasa!

Vin eu acasa dupa o zi plina de munca, de cafea si film, si imi verific mailul. Am ramas _________ (completati voi) de uimire cand am vazut mailul de la prietenii de la Microsoft.

Cica "See how Office Web Apps compare to Google docs". Mai jos mailul:


Si headerul de rigoare, ca nu am facut eu in fotoshop:



Mi se pare fain sa isi faca reclama, dar asta e cumva nesimtita in opinia mea.

Sa zicem ca eu nu sunt angajata la firma Trotineta, dar as vrea sa fiu. Pe mine ma cheama Mustacica. In schimb, prietenul (sau rivalul) Tzontzonica e angajat la firma Trotineta. Pai cum ar fi daca eu dau mail CEO-ului de la Trotineta SRL, si ii spun: bai, angajatul tau Tzontzonica sucks, dar eu, Mustacica, sunt mult mai misto. Am bluza mai roz, muschii mai umflati, obrajii mai rotunzi si fruntea mai lata.


Daca emailul asta e venit de la niste draguti care se joaca de-a Microsoftul si linkurile cu virusi, le zic de pe acum sâc sâc, eu nu clicacesc pe linkuri din emailuri suspecte. Si nici voi nu ar trebui :D Deci, off it goes in cosuletul ala fainut numit "Spam". Dar nu puteam sa nu va arat si voua intai.

0 comentarii:

Post a Comment