Sting@Helsinki - I was watching you

In ultima vreme am vazut numai batranei in Helsinki: Leonard Cohen, Bryan Adams si ieri...Sting. Gadiliti-va urechile cu o inregistrare din acelasi tur, dar alt oras:



Ce mi-a placut: superba orchestratia! Muzica absolut minunata, iar dirijorul era ceva gen fluture. La cate fandari, sarituri, topaieli si miscari yoghine a facut, ma mir cum de nu a obosit mai repede. Tipa cu baking vocals, Jo Lawry dupa cum ii zicea invatatoarea la scoala, are o voce foarte faina. Scena aranjata frumos, totul organizat profesionist. Sala arhiplina. Melodii triste de mi-a venit sa plang.

Ce nu mi-a placut: melodiile mi s-au parut ca se aseamana foarte mult din momentul in care deschidea Sting gura pana o inchidea. Miscare scenica putintica, si publicul nu prea a fost implicat.

1 comentarii:

Cosmin said...

Hartwall Arena? Se tine bine batranelul,un fel Dan Spataru al nostru :))

Post a Comment