5 motive sa fii house manager macar o saptamana

O sa trec direct la subiect. Ca orice house manager, sunt foarte ocupata.

1. Mersul la cumparaturi e o placere. Ceapa, castraveti, detergent, orice iti trebuie la proiect. Dimineata e mai racoare, magazinele sunt mai goale si singura concurenta sunt babutele. Pai daca produsul e pe un raft mai inalt sau mai departe, ia ghici cine castiga.

2. Am inceput sa beau cafeaua dimineata, exact ca in filme. Cu stirile in fata, cu ziarul pe genunchi sau pur si simplu in balcon, cu ochii aiurea la trecatorii grabiti spre servici. Cu alte cuvinte, cafeaua mea are gust de weekend in fiecare zi. Asa trai...mai greu.

3. Pot face orice prajitura, in orice zi. Nu conteaza daca doar o dezghet sau o fac de la zero. Luati hobby-ul vostru cel mai drag, ganditi-va cat timp petreceti cu el, inmultiti cu 10 si o sa va dati seama ce fain e.

4. Pot sa ma specializez in decoratiuni interioare. Pai numai mobila din sufragerie am mutat-o de cel putin 2 ori de cand mi-am intrat in functie. Practic stau intr-un spatiu nou la fiecare cateva saptamani, fara sa trebuiasca sa impachetez si sa car masina de spalat pe scari :D

5. Daca e ceva nou ce ti-ar placea sa inveti, acum e momentul. Ai timp de experimentat, de analizat, de a te analiza. E ca si cum ai plecat la drum, pe un drum forestier, intr-o padure frumoasa, si dupa ce ai mers continuu 20+ de ani, e o bancuta pe care te poti aseza sa respiri si sa vezi pe ce carare vrei sa o iei.

0 comentarii:

Post a Comment