Placebo de trandafiri

Trandafirii de dulceata sunt aromati. Pe numele lor "rosa damascena", ar trebui sa fie "batuti", foarte mirositori, si  numai buni de pus la pastrare la borcan, cu ceva sirop.

In plimbarile prin parc pe aici am vazut multi trandafiri, mirositori, si numai buni de dulceata. Ca nu-i asa, orice intrebare ai, ii gasesti un raspuns rapid pe google. Si google mi-a zis ca trandafirii aia sunt buni de dulceata. Asa ca am continuat traditia instituita anul trecut. Anul asta mi-a iesit aproape un borcan, pentru ca nu am avut chef sa culeg multi, si nici nu prea mananc dulceata in general. Dar borcanul care mi-a iesit a primit o fundita frumoasa si mandria mea manca-l-as de drag ce imi este.

Si a venit mama in vizita. Asa am invatat eu ca e un motiv pentru care inainte fetele locuiau mai mult cu parintii: sa invete sa deosebeasca coada soricelului de musetel si malaiul de matura de porumb.

Deci pe aceasta cale, as vrea sa cer scuze persoanelor care au primit de la mine dulceata de trandafiri anul trecut. Era dulceata, era de trandafiri, dar nu era cum trebuie. Era asa, ca un fel de prietenie exclusiv pe facebook...

0 comentarii:

Post a Comment