Bijoux are a girl's best friend

Zilele astea m-am gandit sa mai schimb un pic registrul bijuurilor creatie proprie, si sa incerc ceva nou. Mai jos un oarecare preview:





Sunt inca in stadiul de proiect, dar curand o sa apara si primele bucati de bijuuri care o sa le foloseasca. Si in aceeasi nota, in curand (pana plec in concediu) o sa fac o oarecare expozitie cu vanzare, cu ce am produs pana acum. In principiu o sa fie vandute la mine acasa, dar daca sunt doritori, putem aranja sa le vand si pe net si sa vi le trimit prin posta.

Oricum, mai multe detalii (poze, preturi, dansul si felicitarile) mai incolo.

5 comentarii:

Rox said...

Hmmm... La tine acasa... Deci eu m-am pus pe lista aia de asteptare degeaba...

Loredana said...

Pai nu degeaba. Am sa pun pozele pe net intai. Cine vrea ceva de acolo, dau pe net. Restul o sa le afisez la mine acasa. Deci fata draga nu fi trista :)

Cosmin said...

Comestibile? :P

Loredana said...

E o idee :)

Cosmin said...

Sau magneti de frigider ;)

Post a Comment