Oglinda oglinjoara

Imi place sa citesc reviste glamour. Si, ca orice fata, m-am intrebat de multe ori cum ar fi fost viata mea daca aveam soldurile mai inguste, mai putine cosuri, picioarele mai lungi. Si un job de fotomodel. Calatorii, machiaj, bijuuri, haine, poze, poze, poze, mancat fructe toata ziua, mers la sala. Nu job 9-5 de luni pana vineri!

Sambata, in loc sa stau acasa sa fac curat, mancare, si sa ma pregatesc de sezatoare, am avut o sedinta foto, cu o draga prietena, Sandra. M-a mazgalit frumos, a aranjat luminile, am avut muzica faina, ce mai, un studio adevarat.

Un preview din ce-a iesit:



Aici  puteti sa vedeti mai multe portrete.

4 comentarii:

Rox said...

Super tare! :-)
Te admirasem deja pe facebook... :-P

Loredana said...

Multumesc :) (na ca rosesc acuma :D )

Anca said...

How u doin'? :D
(http://www.youtube.com/watch?v=dc2Z7CL4Cv0)

Loredana said...

@Anca - :)))))))))

Post a Comment