Revista pres(ent)ei

Inca sunt datoare cu ce s-a intamplat pe insula in Grecia, si in ziua de gratie 23/24 septembrie, inapoi in Atena. Totusi, in ultima vreme s-au intamplat multe lucruri, si am fost harnicuta ca o albinuta.

Am inceput un nou curs de finlandeza. Mi-am supraestimat un pic calitatile, si dupa ce m-am simtit ca ultimul dintre pamanteni la o ora de Suomi4, am reusit sa ma transfer la o clasa mai aproape de nivelul meu, adica Suomi2. Profesoara e extraordinara si m-a bucurat sa imi dau seama ca imi mai aduc aminte chestii invatate acum aproape 1 an. Deci, minä puhun suomea*. Zmoac, zmoac, inteligenta lu' mama.

Alta chestie faina e ca respectivul curs Suomi2 e intr-o cladire a universitatii exact langa Biserica Alba. Adica am onoarea sa vad catedrala si pe zi, si pe noapte, si mai vad si eu ce se intampla in centru. Chestia mai putin faina e ca asta e singurul corp de universitate in care sunt inspaimantata sa intru. E *plin* de statui! Deci orele de finlandeza nu o sa fie doar ore de finlandeza, ci si epopei in care eu lupt de zor cu frica mea de statui. Brrrrr

Si ultima veste mareata e ca impreuna cu Helena incepem un grup de creative writing. Se cheama cloudberry sofa si joia viitoare avem prima intalnire. Deci daca esti in Helsinki si ai chef sa auzi niste povesti scrise de alti oameni, in timp ce stai frumusel pe canapea la mine acasa sau acasa la Helena, sau vrei ceva care sa iti dea inapoi "puterea" de a scrie, asta e locul pentru tine! Ca bonus, jocuri cu cuvinte, care au rolul sa stimuleze creativitatea. Asta ca sa nu mai poata nimeni spune "as scrie dar nu stiu despre ce".

Ta-da si pe mai tarziu.

5 comentarii:

Cosmin said...

onnea :) sper ca-i bine @_@

Loredana said...

kiitos :)

Rox said...

Super tare!
Ma bucur tare mult pentru tine! :-)

P.S. Si cu margelele ce se mai intampla?

Loredana said...

Inca e in planuri sa fac mai multe pana pe 30Nov. Apoi o sa il rog pe Sebi sa le faca niste poze, si iti dau linkul :)

Rox said...

Multumesc, multumesc! :-P
Mult spor la toate! ;-)

Post a Comment