Eu si Steve

Intr-o carte foarte la moda cand eram eu tanara, se zicea ca atunci cand iti doresti ceva suficient de mult, universul comploteaza si iti indeplineste visul. Bine, uneori ajuta si daca contribui si tu un pic - a se vedea bancul cu Bula si loteria.

Eu imi doresc de mult timp sa schimb ceea ce fac. De cand am inceput sa lucrez, am mers pe acelasi drum. Intai mai jos, apoi mai sus, si am ajuns acum global quality assurance manager zic ei. Suna fain, nu zic, si daca nu ma lauda nimeni, ma laud eu. E un job fain. Multe responsabilitati, puterea de a schimba ceva, oameni de care trebuie sa ai grija, atatea lucruri pe care poti sa le imbunatatesti. E un job, in care lucrezi cu oameni, dar daca pica netul "ai pus-o". Depinzi de calculator. Asa ca am inceput sa imi inchipui o situatie in care eu lucru ceva, am libertate, nu stau in fata calculatorului 8 ore pe zi. Am inceput sa visez ca imi deschid o cafenea, o cofetarie, o firma proprie, ca devin scriitoare. Tot felul de vise care ma faceau sa zambesc cand adormeam. Si a doua zi o luam de la capat, in acelasi metro, pe aceeasi strada, pe acelasi scaun si cu acelasi calculator.

M-am taraganat in visele mele o perioada, le pastram ca pe o comoara nepretuita. Un gen de "o sa fac cand o sa am timp", "o sa fac la pensie". Intre timp, nici un pas concret.

Azi asteptarea s-a terminat. Se pare ca universul a facut pasul pentru mine. Si desi e un pic neasteptat, desi ma simt confuza, primul gand care mi-a venit in minte a fost: si Steve Jobs a fost in situatia asta, si uite unde a ajuns!

Asa ca, multumesc pentru sutul in fund, dat elegant si profesionist. Sigur o sa fie un pas mare inainte. Si asta zic fara sa fiu ironica.

12 comentarii:

Cosmin said...

mmm..sa inteleg ca iti faci cafenea? :) sau o cofetarie?

si eu sunt satul de calculator :D

Loredana said...

Deocamdata se inchide biroul. Dupa aia, o sa imi iau un cappuccino, o sa ma asez comod in fotoliu, si o sa imi organizez viata. :)

Ioana Alecsandrescu said...

Sunt sigura ca o sa iasa ceva nemaipomenit ;)...Succes!!

Loredana said...

Multumesc Ioana :)

Anca said...

Cofetaria e luata!!! Daca vrei te astept in studio :D
Sigur iese ceva bun din asta! ;)

Anca said...

Ca o completare a mesajului de mai sus: iese ceva bun din amandoua: si din pasul facut de catre univers si din propunerea mea :)
Lasand gluma la o parte, sa fii la fel de puternica si sa vezi ce lucruri minunate o sa se intample ;)

Unknown said...

Si eu am avut momente cand m-am gandit ca prea le fac eu pe toate cum trebuie, dar nu fac ceea ce imi place cu adevarat! Si cand Universul m-a mai lasat sa fac din cand in cand ce-mi place, am zis ca-s in al noulea cer!Problema este ca...si atunci cand faci ce-ti place, mai sunt piedici si momente in care chiar nu stii ce-ti mai place! :)
Oricum, eu te felicit pt optimismul din acest post! Cred ca e primul pas spre a face ce-ti place! :)
Si daca iti deschizi o cafenea, fii sigura ca vin, chiar daca trebuie sa schimb doua avioane! :)

Anonymous said...

Felicitari, Lore! Drumul e nou, plin de soare si zapada, doar asteapta pasi tai ca sa fie plin de viata! Iti doresc un capuccino plin de inspiratie!

Cosmin said...

ah, pacat. dar cu ocazia asta scapi de tendinita :)... si o sa ai mai mult timp de sauna :)

Alina said...

Succes, Lore. Ai potential sa faci orice vrei. Tine-ne la curent. ;)

Loredana said...

Multumesc tuturor pentru mesajele pline de incurajare!
Que sera, sera :)

Monica Leahu said...

Asa-i Loredana, un sut in fund, un pas inainte!
Succes in continuare!

Post a Comment