Sa purtam deci crema de plaja

Am inceput in seara asta sa fac o lista cu lucrurile pe care vreau sa le fac. Lucruri pe care le-am tot amanat din lipsa de timp. Cred ca pot sa le numesc generic regrete. Regretul ca nu m-am tinut de scris, regretul ca nu m-am apucat sa vand bijuterii. Atatea regrete de incepe sa imi para rau ca le enumar aici.

E ciudat, atunci cand esti intr-o situatie diferita. Esti tras de val - atunci cand esti intr-un grup, exista o anumita inertie care te trage sa faci lucruri pe care le face grupul. Mai pe romaneste, spiritul de turma. Nu stii musai daca vrei sa faci lucrul ala, ci pur si simplu lumea din jurul tau te prinde cumva in valtoarea ei si ajungi sa faci si tu. Chiar daca initial esti sigur ca nu vrei asta. Incepi sa te gandesti la toate motivele lumesti pentru care ai facut exact aceleasi alegeri in trecut, si alegerea din prezent ti se pare atat de evidenta incat te intrebi cum de a fost nevoie de turma ca sa te prinzi incotro sa mergi.

In unele alegeri e bine ca turma sa te aduca pe drumul cel bun. In alte alegeri poate iti inabusa spiritul ala rebel de oaie neagra care cine stie ce sarmale cu portocale voia sa inventeze. Dar oricum ar fi, cel mai naspa sentiment e regretul.

Asa ca..

 

0 comentarii:

Post a Comment