S-a furat clovnul!

Pe principiul "s-a furat mireasa", s-a furat si clovnul unui McDonalds din Helsinki. Clovnul ala de plastic, care mie personal mi se pare o uraciune care ranjeste la copii, mai-mai sa-i pape. Dar poate mi se pare asa si pentru ca nu pot suporta mirosul de McDonalds si nici nu mananc la ei.

Sa revenim la oile noastre. 2 tipi, costumati la dl drege-tot, au venit in mijlocul zilei (cica intre 12 si 13, exact cand mosnaie de lume), au declarat ca trebuie sa repare clovnul si l-au inhatat. Mai tarziu, au trimis o hartiuta prin care instiintau ca vor o recompensa de 3500e, altfel o sa execute clovnul. Din partea mea, pot sa execute intregul lant de fast-food, doar-doar om incepe sa mancam si noi mai sanatos.

Tipii declara ca fac parte din Food Liberation Army, si eu una m-as inscrie in partid :) Daca vreti sa vedeti exact cine sunt si ce cer, uitati-va aici(subtitrari in engleza).

Deci...ce va fi: guillotine ou liberté ?


ps. Politia investigheaza distractia drept furt.

5 comentarii:

Anca said...

:))) ar fi numai bun si la noi un asemenea partid..

Sergiu Tauciuc said...

Nota: informatia cu 3500E era gresita pana la urma. Vor ceva mult mai interesant ;)

Loredana said...

Mi se pare interesant ca in ziar spune ca cer 3500e, si in videoul lor nu zice nimic de bani. Presa... :)

Cosmin said...

ronald of the clan mcdonald is no longer immortal! am citit si eu ca valoarea clovnului ar fi de 3500 euro, nu recompensa.

Loredana said...

Update: Politia l-a gasit intr-un apartament. Si investigheaza cazul drept furt.

Post a Comment