Sweets for my sweet..prietena

Partea cea mai frumoasa la a sta in strainatate e faptul ca poti cunoaste multi oameni din diverse culturi, si cum nu e nici tara ta, nici tara lor, puteti sa interactionati in pace si sa va plangeti impreuna la un pahar de vin cat de nedreapta e tara cu strainii. Partea cea mai putin frumoasa e ca, in general, in momentul in care cunosti straini intr-o tara straina, ei tind sa plece. Te intalnesti cu ei in diverse momente ale vietii tale, mergi acasa cu bucuria ca ai gasit pe cineva cu care te intelegi, si speri ca ai sa te mai intalnesti cu persoana respectiva.

Sa-ti faci prieteni in strainatate, in momentul in care nu mergi la scoala, e destul de interesant. Daca esti genul de persoana care merge doar la munca, ar fi bine sa iti schimbi un pic unghiul prin care vezi lucrurile. Dupa o varsta, colegii de servici nu mai pot fi comparati cu cei de scoala. Au familiile lor si au o ora fixa la care trebuie sa mearga sa ridice princhindeii de la gradinita. In plus, au prietenii lor deja. Asa ca daca tu personal ai nevoie de prieteni, ar fi bine sa te inscrii in niste grupuri de hobbyuri, sa iesi prin oras, sa mergi la diverse evenimente aranjate de organizatii pentru straini. Dar incearca sa nu pleci spre locurile respective cu singurul scop de a te intoarce de acolo cu o prietenie proaspat pecetluita. Poti intalni oameni cu care sa nu te intelegi deloc, sau oameni fata de care ai nevoie de mult timp sa te deschizi. Sau pur si simplu poti intalni oameni pe care parca ii cunosti de o vesnicie si v-ati jucat impreuna in papaleasca atunci cand erati mici.

O astfel de persoana am cunoscut in urma cu vreo 4 ani, si mi-a devenit prietena draga. Nu am sa o elogiez, pentru ca stie foarte bine ce calitati are. Am sa ii spun doar ca usile mele, si ale casei, si ale sufletului, ii sunt mereu deschise. Si chiar daca i-am promis ca nu ii dau cadou, ii trimit totusi ceva ce am reusit sa fac aseara pe la 11pm:



Sa ne revedem cu bine!

2 comentarii:

Anonymous said...

Wow! Superbes chocolats!

Loredana said...

:) Merci!

Post a Comment