Caut ceara si pene sa-mi fac aripi


E din ce in ce mai misto sa stai in nord. Dupa ce Finnair mi-a taiat cordonul ombilical cand a scos zborul Helsinki - Bucuresti, acum Malev o face pe cotoroanta si inchide pravalia de tot. Viszontlátásra zboruri Helsinki - Budapesta, Budapesta-Bucuresti! Sayounara! Hai te tzuc si pe mai tarziu! Atat. Mai oameni buni, doar pentru ca in ultima vreme ati avut cativa mai colorati asa pe langa gara, care nici macar nu va puneau piedica, v-ati gandit sa trageti obloanele? Pai e frumos asa? Nu ma impuiati cu criza globala, ca asa puteam sa zic si eu cand mi-au cerut astia avans la casa. Dar n-a mers motivul.

Daca vreau sa ajung in Bucuresti acum, trebuie sa o iau prin Polonia. Ok, Polonia e tara care exporta mere, deci sigur oamenii sunt gospodari si ne primesc cu sare si paine. Numai ca am de schimbat 2 avioane. Iar daca vreau sa ajung sa zicem in Iasi, am de schimbat 3 avioane, si drumul dureaza de la 12 ore la 18 ore. Pai bat-o vina de paranghelie, dar asta e treaba? Ajung mai repede in Manila sau la Papucelu de Sus in India.

Stau si eu ca Moromete si ma intreb daca libertatea de miscare mai e libera. Daca Guitelu vrea acasa la mamica, ce face? Ne intoarcem la vremea aia cand daca fata se marita si pleca cu barbatul, dusa era?

0 comentarii:

Post a Comment