Cine n-are barbat sa-si cumpere


Weekendul trecut am avut sa zicem blagoslovirea de a avea apartamentul numai pentru mine. Si pentru ca toata saptamana am avut o groaza de munca la servici, am zis ca sambata si duminica stau linistita si ma odihnesc. Nu fac nimic, dar ma bucur de niste "quality time" cu mine, asa ca un spa acasa. Exact asta am si facut.

Sambata nu am facut nimic. Doar am mers la cumparaturi, am facut curat, am mai organizat pe ici pe colo, mai facut o prajitura, mai pus un pui la marinat, si fara sa imi dau seama, toata nebunia asta a durat pana seara tarziu. Cand am ridicat ochii din aspirator era intuneric afara si ajunsesem chircita de spate. Dar aveam o multumire: tot apartamentul stralucea. Radea la minte cu luciul ala de apartament curat, care miroase a iarna. Fara hartii aruncate, fara sosete uitate langa canapea. Era, pe scurt, curat luna - sau curat gheata, mai ceva ca in reclamele la Mr Proper sau Ajax. Scartaia de curatenie, ca si cum l-as fi spalat cu periuta de dinti electrica timp de 2 saptamani. Deci recapitulare: sambata - curatenie, curatenie, curatenie, ca mi-am dat eu seama de curatenie est mater fericirum. Pe la un 11 seara, am mai dat un ochi roata, ca un capitan care isi verifica ostenii randuiti, aliniati, parfumati, am zambit in sinea mea si am bifat o mare realizare in ziua mea de nefacut nimic.


Ghiciti ce s-a intamplat duminica:


2 comentarii:

Viorica Milea said...

pai doar tu sa te bucuri de casa curata? mai lasa si pe altii sa-si faca de cap in stilul lor. Probabil daca nu faceai curat nu se apuca omu de insirat pe jos( ca era muldar :D).

Te trainueste bine barbatu..presimt ca sunt dorinte ascunse .. bb?!!

Loredana said...

Noooope, fara dorinte ascunse. Asa "e" unii :D

Post a Comment