cand s-o-mpartit norocu' fostam eu dus in concediu

Mie imi place sa citesc horoscopul. Poate oi fi un pui de madam Ciresica, dar e fain mai ales cum il citesc eu: tot ce zice de bine e adevarat, tot ce zice de rau nu vad.

Asa ca citeam horoscopul pe 2011 la zodia mea. Si insira tanti aia acolo (o fi fost barbat, dar eu nu pot sa imi inchipui un barbat facand astrograme fara chipiu albastru cu stele pe el), asa insira tanti acolo ca anul viitor o sa imi aduca o groaza de schimbari in viata profesionala. Ca se iau decizii, ca e foarte importanta zona mai-iunie, ca atunci mocnesc noi oportunitati. Ca atunci sunt dialoguri, inmugureste cariera, si ca nu care cumva sa nu deschid ochii bine. Asa ca ma gandesc sa imi reprogramez si evenimentul din mai, si concediul din mai-iunie. Doar nu vreau sa imi bata la usa clasamentul Forbes cu mine pe locul 1,  si eu sa fiu in concediu, nu?

0 comentarii:

Post a Comment