It is *not* the twister!

Se vede treaba ca eu nu prea am mers la gradinita, si ca pe vremea mea nu prea am facut lucru manual pe bancile institutiilor de formare a viitorilor piloni ai societatii. Drept urmare..is it a plane? Nooooo Is it a bird? Nooo.. It's a candle holder!

Cooperativa Copilarie intarziata, pe care am infiintat-o, va prezinta:

                Surorile care au speriat vestul (si camera iphoneului, care s-a gandit sa faca poze cu purici)






Stiu ca nu-s perfecte, asa ca sa nu aud texte de genul "doamna dar ce va seamana copilasii". Una-i cu nasul mare ca a zis minciuni, alta e shuie, dar ce sa facem, nu pot toate sa fie dolofane, de cristal, cu sclipici, sau cine stie ce alte calitati mai au suporturile de lumanari. 

4 comentarii:

Cosmin said...

funny, bravo :)

Anca said...

imi place ca una sta cu ciocul in sus, iar cealalta cu ciocul in jos..sunt specii diferite nu? :D
mie chiar imi plac!

Loredana said...

@cosmin - multumesc :)
@anca - is aceeasi specie, numai ca una e mai ingamfata :D

Anca said...

:)) dar ea nu stie ca cealalta are coada mai stufoasa

Post a Comment