Pe ce carti mai scapam firmituri de sandvis

Acum cateva zile am fost la biblioteca, si mi-a cazut in mana Dreams from my father, cartea lui Obama, care banuiesc ca a fost citita mai mult dupa ce Obama a fost ales presedinte. Dar cum eu sunt mai la capatul turmei, am inceput sa o citesc abia acum.

Daca trecem peste faptul ca viitorul mare Barry din carte ajunge presedinte, si automat peste trimiterile interpretabile catre natura lui deschisa, inclinata sa actioneze cand e un conflict in jurul lui, putem citi povestea unui baiat care creste cu un tata mai mult fantomatic, care calatoreste din America in Asia, apoi inapoi in America, un baiat caruia ii e rusine cu faptul ca tatal sau era parte dintr-un trib a carui vesminte traditionale erau tanga de piele, care e atat alb cat si negru, dar nu incape 100% in nici una dintre lumi. Imi place stilul in care e scris cartea. E sincer si deschis.

Pe una din coperti, cartea promite ca indiferent daca esti alb sau negru, ai sa afli ceva despre tine citind-o. Deocamdata eu am aflat ca imi place sa mananc sandvisuri cu branza de burduf si zacusca de ardei in timp ce o citesc .

0 comentarii:

Post a Comment