Jurnal de calatorie, partea 1

Am ajuns cu bine la destinatia de care vorbeam aici. Spre surprinderea mea, am auzit foarte multa romana vorbita.

Azi am bifat cu succes: ratacit in oras(luat tramvai in directia opusa, ajuns la cimitir, trecut de cimitir, dar nu ajuns in rai), stat pe iarba cu partea ventrala la soare sub copacii infloriti si cascat gura la oamenii din jur(stiati ca se fumeaza altecele in parcuri?), ramas in restaurant pe post de ostatec ca nu aveam bani sa platim masa(credit se ia doar cu buletinul, dar o masa nu poti sa iti platesti cu buletinul, si cred ca nu aveau nevoie de spalator manual).

Pentru alte aventuri trebuie sa aveti rabdare pana ma intorc.

Si da orasul unde suntem e orasul de resedinta a lui Sissi, adica...Viena. Pana acum e unul din cele mai frumoase orase pe care le-am vazut.

0 comentarii:

Post a Comment