Buna dimineata 2011

Eu nu tin jurnale din alea scrise de mana, sub cearsaf, si incuiate cu cheia intr-un fund de dulap. Mi-ar placea, dar nu am reusit sa fiu destul de consecventa. Asa ca am inceput sa notez ganduri, chestii care mi se par mie mai interesante, sau sa lipesc diverse poze care mie imi plac. Un soi de proiect la lucru manual. Si ce am observat e ca, exact ca in cazul altor bilioane de oameni de pe pamantul asta, ma tot intreb care e scopul meu in viata.

Intre timp am facut unele incercari timide sa il gasesc si am aflat ca nu exista o potiune magica. Nu exista un abracadabra care sa iti arate la ce esti bun, pentru ce ai fost construit si in ce mod pot sa aduci ceva in jurul tau. Din cauza asta admir oamenii care au incredere in ei, stralucesc, fac ce pot si incearca mereu sa poata ceva.

Daca aveti nevoie de un "quick fix" ca sa gasiti scopul vostru in viata, puteti sa cautati pe net. Asa am gasit un exercitiu, care poate dura oriunde de la 5 minute pana la o ora, in care pur si simplu scrii pe hartie ce raspuns iti trece prin minte la intrebarea "care e scopul meu in viata?" Scrii orice iti trece prin minte, ideea e sa nu te opresti si sa nu filtrezi ce scrii. Scrii, pana ajungi la un raspuns care iti aduce lacrimi in ochi. Si asa descoperi. Iti bombardezi creierul pana cedeaza, pentru ca el stie.

Alt "quick fix" e sa faci un test de personalitate, sa il interpretezi, sa vezi ce ai, ce iti lipseste, unde vrei sa ajungi.

Daca sunteti pe drumul asta, va urez drum bun si mult succes. Daca nu ati inceput inca drumul asta, va urez sa va bucurati in continuare de copilarie. Iar daca sunteti blocati in "questul" asta, as zice sa va bucurati de fiecare pas din calatorie, si sa tineti minte ca Fat Frumos a salvat printesa dupa ce s-a luptat pe bune cu balaurul, nu doar pe calculator. Eu asta imi propun pe anul asta.

2 comentarii:

Cosmin said...

La multi ani, sanatate si multi banuti pe card :)

Loredana said...

:) Multumesc la fel!

Post a Comment