Cel mai nou gadget al meu, marca Nokia

In principiu luni e o zi proasta sa cheltui bani. Cica daca incepi de luni, o sa o tii asa toata saptamana. Eu am inceput de luni dimineata, si am incheiat luni seara cu cel mai nou gadget pe care mi l-am luat de la Nokia.

Sa va dau cateva indicii: e rosu, se fabrica inca din 1898, foarte multi finlandezi au, in perioada asta a anului cand se topeste zapada.

Cand am venit in Finlanda am fost poate nu socata, dar cel putin amuzata cand am vazut oamenii pe strada cu el, gadgetul. Am zis ca in viata mea eu nu o sa am asa ceva. Si totusi, azi am capitulat de bunavoie, am mers in magazin si mi-am cumparat in 2 timpi si 3 miscari. Si am mai fost si mandra dupa aia.

Si inca un indiciu, sa nu ziceti ca is zgripturoaica:



Ia sa vedem cine ghiceste despre ce e vorba.

5 comentarii:

Rox said...

Galosi? :-P

Loredana said...

Uau, esti foarte aproape :)

Anca said...

Eu stiu eu stiu!!!!

Cosmin said...

UGG de cauciuc? :) aka cizme de pescuit :)

Loredana said...

:) Deci nu e asa greu pe cat credeam eu. Is cizme de care purtam cand fugeam dupa vaca lu' bunica, sa o iau de la cireada...numai ca is altfel colorate :D

Post a Comment