Healt Condition Test - fara ace si perfuzii

In principiu, compania pentru care lucrezi iti ofera asigurare medicala privata. Desi chestii de stomatologie nu sunt incluse. Si eu chiar nu inteleg de ce. Daca tot stau la calculator de dimineata pana seara, normal ca vreau sa mai rontai cate ceva. Deci rontai bomboane. Deci imi stric dintii. Si daca o sa crantan o bomboana, imi mai sparg si o plomba. De unde accidentul la locul de munca. Daca sunt intr-o sedinta, imi sparg o plomba, plomba zboara spre fruntea CEO-ului, CEO-ul devine batut in cap, deci ia decizii stupide, deci compania ajunge in ruina.

Am aflat ieri de o initiativa foarte draguta la servici: health condition test.
Fiecare companie are o "asistenta" asignata (nu va ganditi la prostii), si asistenta noastra face programari pentru testul sus-numit. Partea cea mai faina e ca nu imi ia sange, nu ma pune sa scot limba sa vada pana in plamani, si nici nu ma radiaza. Trebuie doar sa merg pe bicicleta, sa topai la niste aerobic si altele de genul.
Si cum nu am voie sa beau alcool inainte, va rog sa nu programati nici o petrecere in ziua de dinaintea testului. Multumesc!

0 comentarii:

Post a Comment