La bulivar, birjar!

Ca sa nu mai zbarnie la cap si anul acesta, ast'nalt, cu licenta in brate si pe numele lui Sebi a promis tinerei Goitza( adica subsemnata) sa o duca afara din tara de 1 mai.


De cand am aflat dau in bobi in fiecare zi sa vedem ce mai face vulcanul: mai fumaie, nu mai fumaie. Da Doamne sa nu mai erupa vulcanul, sa nu vina extraterestrii, sa nu scada cursul euro si sa nu imi apara nici un zbenghi  in frunte, ca sa putem merge linistiti vineri, dupa cum ne-am planificat. Hotelul e luat, biletele la palarie, bagajul urmeaza sa fie aranjat, dar la urma urmei ma pot lipsi si de ala daca e musai, ca doar oi gasi eu niste boutique-uri fandosite de unde sa ma intolez.

Unde mergem? Mergem intr-o tara unde urmatoarele sunt valabile:

  • o sa pun cateva kg pe mine si in bagaje, pentru ca au ceva bun bun
  • folosesc euro drept moneda
  • lumea bea, si bea, si bea
  • una din mancarurile lor traditionale se pare ca are reteta venind din Italia
  • asezarea a fost initial stabilita de catre celti
Asa ca...No! Care-i tara?
Tara iashte...

3 comentarii:

Iulian said...

Irlanda?

Loredana said...

Nu Irlanda :) Ce reteta au ei care vine din Italia?

Iulian said...

Eu am ramas fixat la "lumea bea, si bea, si bea". Si din Europa, Luxemburg e pe primul loc la baut, dar din cauze colaterale care nu privesc locuitorii tarii (taxe mici), iar Irlanda e pe 2. :)Logica de bautor.

Post a Comment