A cumpara un chilotel = A dona pentru Crucea Rosie

Am fost azi in Lindex. Pentru cei ce nu stiu, Lindex e o firma suedeza, si vand totul de la sosete pentru copii pana la esarfe pentru femei. Din ce stiu eu, sunt destul de cunoscuti totusi pentru lenjeria de dama pe care o vand.

Dupa cum spuneam, m-am dus azi in Lindex si am vazut o rochie de vara frumusica foc, 70% reducere. Vazut, probat, placut, mers la casa.

La casa, am platit cu cardul, ca de altfel majoritatea oamenilor. De plata: 10,49e. In momentul respectiv vanzatoarea m-a intrebat daca vreau sa donez pentru Crucea Rosie. Mi s-a parut superb conceptul. Daca tot esti la casa, tot ai cardul scos, daca tot esti pregatit sa platesti minim 5 euro( nu cred ca au chestii mai ieftine de 5 euro), atunci de ce sa nu dai 50 centi pentru Crucea Rosie? 

Bravo lor!

0 comentarii:

Post a Comment