Ecuatii de bun simt

Intr-un timp ma uitam la un serial australian. La un moment dat am aflat ca una din actrite s-a apucat sa cante. Spunea ca voia sa cante de mult timp, dar tot facea alte lucruri. Mereu spunea o sa fac asta mai incolo, o sa fac astalalta mai incolo. Pana intr-o zi. Cand a zis ca "mai incolo" inseamna "azi". Si asa a aparut albumul ei, "when then is now". 

Mergand pe ideea ei...

Daca azi zambesc un zambet, si maine doua, si poimaine trei, atunci o sa aplic Fibonacci pentru zilele urmatoare.

Daca azi ma uit la buchetul pe care l-am primit cadou, atunci mai am o sansa sa il vad inainte de a se ofili.

Ieri aveam un creion favorit pe care nu voiam sa il folosesc, sa nu se consume. Azi l-am pierdut. 1-0 pentru creion.

Daca azi imi faci un compliment, atunci o sa il repet in gand de fiecare data cand o sa ma simt la pamant.

Daca azi simt ca vreau sa urlu, o sa beau un ceai si o sa ascult The Proclaimers - I'm on my way.




0 comentarii:

Post a Comment