You rock, he rocks, I...jazz

Sambata noapte am fost la FME, adicatelea Finnish Metal Expo.

Ce am ascultat:
- vreo 2 melodii ale Swallow the Sun
- Apocalyptica
- Sonata Arctica

Imi pare bine ca m-am dus. Finlanda e renumita pentru rockareala ei (remember Lordi, sau vezi asta sau asta), si de Sonata Arctica stiam deja ca au unele melodii care imi plac.

Ca o retrospectiva a serii:
- Swallow the Sun mi s-au parut putin adormiti, dar poate erau doar obositi..si solistul fuma pe scena
- Apocalyptica - un tip a ramas la bustul gol de cat s-a incins la cantat la contrabas
- Sonata Arctica - show superb, se vede ca trupa e profesionista...ca sa nu mai zic de spectacolul de lumini si foc. Bravo lor!

Planuri de viitor:
Desi a fost amuzant sa ma plimb printre tricouri negre cu moartea de vanzare, si sa vad tot felul de costumatii rockariste, o sa pastrez amintirea serii ca pe o amintire unica. Ca sa fiu sincera, unele melodii chiar mi-au placut. Dar imi place mai mult ca Youtube ma lasa sa dau skip sau play next...

0 comentarii:

Post a Comment