Ironisme

M-am trezit tarziu, am plecat tarziu de acasa.
Am prins insa autobuzul.

Am ajuns mai tarziu ca ieri la servici.
Spre deosebire de ieri, am gasit mai multe pliculete de ceai.

Am avut o sedinta dimineata.
Nu m-a luat somnul la ea. Nici la cea de dupa amiaza.

Am mers la pranz cu cativa colegi. Unuia i s-a facut rau dupa pranz.
Mie nu, a trebuit sa raman la servici sa lucrez in continuare. Si am mai facut si overtime.

Am impus 2 reguli noi echipei.
Au fost fericiti sa le auda.

La serviciul vechi ma plangeam ca nu mai pot asculta Europa Fm. Aici pot asculta.
Nu ascult.

Mi-am luat geanta de sala cu mine dimineata, sa merg dupa munca.
Dupa servici am mers doar la muzeu.

Dimineata ma bucuram ca merg in business trip.
La ora 11:00 am aflat ca plec in 2-3 saptamani si m-am ingrozit.

Am descoperit ce vin imi place. Am baut 2 pahare si acum scriu prostii pe blog.

4 comentarii:

Rox said...

Si ce vin iti place?

Loredana said...

rose cu mai putin alcool si dulce :)

Irina said...

posted at 9:11 am? :) daca ai inceput-o de dimineata cu vinu, numai bine mergem la sala acusa! :))

Loredana said...

am inceput de dimineata, ca ziua-i scurta aici :D

Post a Comment