De ce stau la calculator cand pic de somn

Ai simtit vreodata ca ti se inchid pleoapele si totusi stai cu calculatorul in brate si simulezi ca faci ceva inteligent?

Stii sigur ca ai o sedinta maine dimineata pe la 8.30, dureaza sa ajungi la munca, e 12 noaptea, si totusi stai si dai F5 la un sit care vinde bomboane fondante, in conditiile in care tu nici nu ai de gand sa cumperi? Sau si mai bine, te apuci sa iti pui tag names la fotografii vechi de cativa ani?

Esti anxios/anxioasa sa te odihnesti si stai si citesti siteurile cu ultimele barfe?

No atunci bine ai venit in clubul meu. Cam asta fac eu cand pic de somn si nu merg la culcare:
  • piedut timp pe net, cu situri neinteresante
  • gandit - razgandit - gandit - razgandit unde sa fie vacanta la vara
  • ars lumanari cu miros de ciocolata (nu pot manca ciocolata, ca ma tin la regim)
  • hotarat sa ma dau cu oja. dezhotarat.
  • uitat gradual pe peretele din dreapta, apoi pe cel din stanga si concluzionat ca azi nu am dat cu aspiratorul
  • realizat ca azi voiam in sfarsit sa ma apuc sa citesc. dar daca tot e 11, cine sta sa mai citeasca la ora asta?
  • batut la cap prieten "pai ce mai faci la calculator? uite ce tarziu e". 
  • facut lista de rezolutii pe maine: maine ma culc mai devreme, maine o sa fiu productiva, maine nu pierd timpul, maine merg la servici, la sala, in oras, la cumparaturi, la curs, maine sunt angajat perfect, prietena perfecta, elev silitor, matzaflete de sters praful, robot de bucatarie, devoratoare de carti, cantareata innascuta, ne-mancatoare de ciocolata, bautoare de apa plata cu lamaie, barbie cu cateva kg in plus si unghii perfecte
Tu ce faci cand pici de somn dar nu mergi la culcare?

5 comentarii:

Rox said...

Am citit randurile tale chiar aseara, inainte sa ma duc in pat, apropo de "Tu ce faci cand pici de somn dar nu mergi la culcare?"...

Vroiam doar sa-ti zic ca partea cu "rezolutiile" e absolut bestiala - parca ai fi scris-o pentru mine! Nu ca nu m-as fi regasit si in celelalte cate putin macar...

Bogdan said...

La a treia citire a rezolutiilor mi-am dat seama ca "barbie" inseamna Barbie... Ma gandeam eu ca o bărbie cu cateva kilograme in plus nu e ceva tocmai de dorit.
Daca tot nu scrii cu diacritice, macar foloseste majuscule unde e cazul :P

Rox said...

:-))) Tare faza cu barbie vs. Barbie!!! Mai ales ca mi-am imaginat-o pe Lore cu o barbie cu cateva kg in plus si abia ma pot stapani din chicotit... :-D

Loredana said...

bogdan, Imi Cer Scuze...O Sa Folosesc Majuscule... :D

Anonymous said...

eu is prietenul pe care-l sacai seara ca ce mai cauta pe net la ora aia? (didi - fara blog propriu si personel)

Post a Comment