O intrebare de inceput de saptamana

Am mers ieri la biblioteca. Am stat 2 ore, in sectiunea in care nu are voie sa se auda nici musca. Si am meditat de zor la o intrebare pe care am gasit-o intr-o revista. Stiu, suna cheesy, dar s-a meritat din plin.

Aud multi oameni (pe mine in primul rand, ca paduchele in frunte), care se plang ca aia nu merge, cealalta nu merge,  ca iarba e prea galbena, ca cerul e prea cenusiu. Si intrebarea asta m-a facut sa imi dau seama exact care e dom'le problema. Ce e rau. Dar si mai important, sa ma gandesc cum sa fac sa fie bine.

Rezultatul? Dimineata m-am trezit binedispusa, si parca simt ca totul intra intr-un fagas normal si ma umple de liniste si excitement, exact ceea ce imi lipsea.

Pentru curiosi, intrebarea era:


Care sunt lucrurile care te demoralizeaza? Ce poti face sa le indrepti? Normal, cu deadlineul aferent.

E uimitor ca uneori solutii foarte simple de genul "cumparat fond de ten nou" pot rezolva probleme mari de genul "nu prea o duc bine cu increderea in mine". Nu ma intrebati rationamentul din spatele conexiunii...

1 comentarii:

Rox said...

De fapt sunt doua intrebri... :-P
Dar cum raspunsurile au reusit sa te binedispuna si sa te faca sa incepi saptamana cu zambetul pe buze, te iert de data asta. :-)

Post a Comment