E oficial. Trebuie sa imi impachetez hartia igienica.

Merg in Asia, pentru a doua oara in viata mea, dar intr-o tara diferita. Un
arhipeleag. Sa vedem cine stie geografie :D

Dupa ce am citit un pic despre ce ma asteapta acolo si cateva diferente culturale, mi-am dat seama ca o lista de "to do" e musai. Deci...

To Do
Citit despre cultura tarii respective - oi lucra eu de la 06:00am la 04:00pm, dar stai sa vezi ce de-a turism dupa 4 dupa amiaza

Impachetat pantaloni, nu fuste - ma intreb daca pantalonii de panza topita merg, ca vorba aia, sunt +31 grade acum

Impachetat hartie igienica - asta e facultativa; am inteles ca se practica metoda cu "galeata de apa" - ma intreb daca e si o canita sau se practica metoda "scufundare" (pun intended)

Luat un bagaj gol extra - preturile nu se compara cu aici totusi :D

Luat nshpe pachete de guma de mestecat - ceva productiv trebuie sa fac si eu in avion

Luat forfecut - daca imi cresc mustati pana ajung la destinatie?


Deci ia sa vedem...cine stie geografie?

1 comentarii:

Anonymous said...

fi-fi-li-li-pi-pi-ni-ni? :D Vreau si eu!!! Ia-ti bagajul suplimentar mai mare ca sa incap si eu. (didi)

Post a Comment