Draga mea Valentina-Buletina

Catre toate feministele, visatoarele, treci-la-cratita-mai-femeiele, dezamagitele in dragoste, cumparatoarele-de-lenjerie-sexi, iubitoarele, iubitele, fericitele-in-dragoste, m-a-cerut-de-sotie imbujoratele,


Stiti voi ce se intampla weekendul asta?
E perioada aia in care economia Chinei simte o crestere uluitoare. Da, ziua in care se ofera/primeste/cumpara cu infrigurare, maimutoaie care strang in brate inimi mari, rosii, pe care scrie frumos "I love you".  Eu una ma bucur ca se intampla asta. Pentru ca duminica asta e Anul Nou Chinezesc si ar fi frumos din partea noastra sa le oferim cadou, asa la cumpana anilor, o crestere a PIBului.


Pentru unele dintre noi aceasta zi e doar un motiv de plansete sfasietoare, comedii romantice, ciocolata mancata pana la marginea comei( expresia nu e a mea, dar m-am gandit sa o folosesc cu nerusinare).

Pentru altele dintre noi e ziua in care mergem si bem sampanie intr-un loc mumos, imbracate mumos, cu mumuselul/iepurasul/iubi al nostru. Ca apoi la sfarsitul serii sa degeneram in plansete sfasietoare ca am mancat prea mult si nu mai putem sa ii aratam lui ursulet/dragule/beibi ce frumos ne-am pregatit noi pentru seara asta, ca nu-i asa, nu mai suntem estetice.

Si cum situatia pare pentru tine, draga Valentina, o bomba cu ceas care va declansa manifestari emotionale fulgeratoare, permite-mi sa iti ofer (gratuit de data asta) un sfat: te rog foloseste rimel waterproof si mai putin fond de ten, ca macar siroaiele de lacrimi sa fie frumos curgatoare  pe fata ta limpede ca cristalul. 

Cu drag,
Cupidon

0 comentarii:

Post a Comment