Ce au nevoie sa isi aduca aminte unii colegi de-ai mei

Pavlov ne-a demonstrat ca avem comportamente conditionate. "Se aprinde lumina, primesc mancare", declara cainele lui acum ceva ani. Intre timp, cainele a murit si Pavlov continua sa duca mancarea.

In cazul nostru, se poate traduce prin "plec de la munca, deci dupa aia mananc",  "i-am cumparat o floare, deci diseara poate nu o doare capul", "scrie SALE, deci iau tot ce imi vine, chiar daca nu am nevoie". Sau in cazul finlandezilor, "daca e sambata, mancam dulciuri" (sambata e "sweets day")

In schimb ce am vazut dimineata nu am mai vazut. Nu stiu altii cum sunt, dar eu, daca nu sunt in concediu, mi-e clar ca intre luni si vineri, mai ales cand ai un program de munca sanatos, frumos indoctrinat de la 9 la 5, deci daca ai programul asta disciplinat de fluturasul de salariu, e clar ca in fiecare dimineata, 5 zile pe saptamana, ma duc la munca. Corect? Corect.

Dimineata cand am ajuns la munca cineva isi uitase telefonul in birou. Si a inceput sa sune. Un reminder. Ia sa ved daca ghiciti ce reminder era? Setat la 8.30am. Reminderul zicea frumos: "Go to work!". Priceless.

0 comentarii:

Post a Comment