Linnanmaki sau ce poti face cu 35 euro

Sambata am fost pentru prima oara in Linnanmäki in ideea de a ma zbantui si scalambaia prin minunatele masinarii din parcul de distractie. Parcul tocmai ce-a facut 60 de ani, si e plin cu diverse instrumente de tortura la care poti sa tipi mai mult sau mai putin. Mie mi-au placut in special trenuletul care te ducea prin apa, si trenuletul care mergea pe sina veche de lemn(cel mai vechi trenulet din parc). Asta de pe sina de tren  avea un nene care statea in spate si cu o manivela ceva facea trenuletul sa mearga mai repede sau mai incet.

Dar cel mai mult mi-a placut ca am avut o ocazie sa ma intalnesc cu dragostea mea, arma de foc. Tura asta a fost o pusca. Mai vreau, mai vreau!!!


Si sa nu credeti ca am plecat cu mana in buzunar de acolo. Ca in filmele de pe la TV, m-am intors acasa cu premiile pe care le-a castigat Sebi :


1 comentarii:

Anca said...

3 la 10mii? :D

Post a Comment