This is it

De vreo saptamana am sentimentul ca this is it. Aici o sa raman. Sa ma explic.

Cand am venit in Helsinki stiam ca o sa fie temporar. Nu imi bateam capul cu ce o sa fac dupa ce se termina contractul, dar nici nu ma "cuibaream". Chestiile necesare mi le luam pe principiul: imi trebuie 2 cani, 4 furculite, nu iau oala din aia ca nu stiu daca raman aici, nu vreau TV ca ce sa fac cu el cand plec, nu imi aduc carti de acasa ca doar nu o sa le car inapoi. Am tot avut sentimentul asta de eu sunt in trecere pe aici.


In ultima vreme in schimb am inceput sa observ ca mie imi place aici. Ma intereseaza sa citesc ziare de aici, vreau un TV unde sa vad stiri, sa mai invat finlandeza, sa aflu si eu care e Boaca lor(ca e femeie, deci nu pot zice Bocul lor). Vreau o bucatarie in care sa pot incapea, e OK sa platesc taxe, imi tresalta inima de bucurie cand ma gandesc la Helsinki, pot sa mananc fara probleme mancare de-a lor..E un sentiment de asta e casa mea.

Acus se fac 4 ani, timp in care eu m-am simtit ca o pasare calatoare pana acum cateva zile. Stau si ma intreb...motivul o fi tara sau varsta mea?

4 comentarii:

Oriana said...

:-)
E ca şi cum te-ai fi măritat prima oara, iar mai apoi te-ai fi îndrăgostit.

Totuşi, mi se pare interesant c-ai stat patru ani întregi înainte de-a simţi asta.

E bine!

Loredana said...

Da, ma maritasi din interes :D
Bine a ca venit si dragostea pana la urma..

Anonymous said...

Sa te intorci acasa!

Loredana said...

"Your home is where your heart is" :D

Post a Comment