Nici sa mori in voie nu poti

Ieri, in timp ce ma plimbam prin librarie, am avut o revelatie: eu nu pot muri inca. Nu am voie. Si asta pentru ca nu am facut nici unul din urmatoarele lucruri, pe care *trebuie* sa le faci inainte sa mori: nu am vazut cele 100 filme pe care trebuie sa le vezi inainte sa mori, nu am vizitat cele 100 locuri unde trebuie sa mergi inainte sa mori, nu am citit cele 100 carti de lecturat inainte sa mori.

Ce tupeu pe societatea asta. Trebuie, trebuie, trebuie. Trebuie sa mergi la scoala. Trebuie sa inveti la facultate. Trebuie sa ai un servici sa te poti intretine. Si cand ai iesit la pensie, si ai impresia ca ai bani sa faci ce vrei, ca ai timp intre doua atacuri de artrita sau ulcer la stomac, atunci *trebuie* sa te apuci de lecturat, plimbat, vazut filme.

Cred ca puteau gasi o strategie mai buna de marketing. Pai suntem toti atat de canonizati incat sa ne trebuiasca reguli pentru orice pas din viata noastra?

0 comentarii:

Post a Comment