Shrek 4 - Looooooooooooved it!

Am fost ieri la Shrek 4: Forever after. Desi e cu "4" in coada, si ma asteptam sa fie ceva gen apa de ploaie, dupa continuarile 2 si 3 care m-au lasat rece, Shrek 4 m-a impresionat. Am stat pe scaun, am ras, am bocit, tot tacamul, iar cand am iesit de acolo am sperat ca pot sa il dau jos repede de pe net  cumpar DVDul sa il mai vad o data.

Povestea e revigoranta, ca un nou inceput. Ma asteptam sa fie ceva cu nepoti de-ai lui Shrek, dar nu e asa deloc. Aduce un pic din savoarea lui Shrek 1, si desenele sunt facute exceptional. Mi-a mai placut si ca la sfarsit pe generic au facut un montaj cu diverse scene din toti Shrek-ii.

Am gasit si un trailer mai putin oficial:





ps. As fi vrut sa merg sa il vad in varianta 2D, dar a fost disponibil doar in 3D. Si ochelarii aia ori erau zgariati, ori nu stateam eu unde trebuie, ca mult timp am avut impresia ca vad dublu sau ca nu vad bine decorul din spatele personajului din prim plan. Chiar si asa, mi-a placut!

5 comentarii:

Rox said...

Chiar acum vreo doua zile cineva vorbea de Shrek 4 in cam aceleasi linii si ma gandeam ca vreau sa merg la cinema sa vad filmul. Dar acum de-abia astept! :-)

Rox said...

Ai de gand sa schimbi iar design-ul la blog sau asta e cel definitiv (pentru perioada urmatoare)?

Loredana said...

Sa vedem de unde bate vantul, ce mai aduce.. :)

Anca said...

feed me if you dare!
:))

Loredana said...

:)))))

Post a Comment