Discutie intre fete, la toaleta

Mereu e coada la baie la fete. Nu conteaza ca mergi la bar, la restaurant, la cinema, la MamaHuciului. Mereu e coada. Deci a fost si aseara.
Nota: Tot ce e scris asa nu a fost enuntat cu voce tare.

Eu: Hmm...mai e o fata care asteapta. 
Eu: ...
Ea: ...
Eu: Uite, la baieti e liber.
Ea: ... (puncte puncte pline de speranta, ochii pe usa baii fetelor)
Eu: Banuiesc ca nu au din ala...Cred ca e cabina normala, care se incuie.
Ea: ... (puncte puncte si mai pline de speranta, ochii ridicati din podea fixand usa baii baietilor)
Eu: Vrei sa mergi?
Ea (repede): Vrei sa mergi tu?
Eu (ma paraseste curajul): Tu astepti de mai mult timp...
Ea (repezindu-se la baia baietilor) : OK
Eu: yuppy. Sa speram ca iese intai fata de la baia "pentru fete".

2 comentarii:

Rox said...

Hahaha! Pure evil...

Apropo, label-ul nu e "discutie fete"?

Loredana said...

Ba da, sarumana :)

Post a Comment