Ce fac cand sunt singura acasa

Azi ma doare spatele ingrozitor pentru ca in ultima ora jumatate am facut asta:


Sunt un fel de praline umplute cu unt de arahide, imbracate in ciocolata topita. Normal trebuiau sa arate ca niste praline adevarate, dar pentru ca am avut prea putina compozitie, si nu mai aveam ciocolata deloc prin casa, le-am adunat un pic, si le-am dat  forma de floricele. Sau daca suntem creativi, putem vedea si niste stelute. 



Va invit sa le gustati cam intr-o ora, cand le iau de la congelator. Data viitoare o sa le umplu cu cirese. Sau pentru finlandezi, cu lakrits. :)

3 comentarii:

Anca said...

bine ca nu se simte si mirosul..cred ca as innebuni in fata calculatorului...
ai milaaaaa :P

arata excelent
papilele mele gustative isi "imagineaza" gustul pe care il au...

Loredana said...

:) De mirosit nu prea miroase, ca trebuie doar sa stea la congelator.

Pun pe list pentru cand vii la mine :)

Anca said...

perfect :D abia astept

Post a Comment