De ce nu o sa (mai) folosesc in veci serviciile de la UPS

Sa o luam cu inceputul. Am comandat 4 tricouri din US, si pentru ca m-am trezit tarziu, am vrut sa le primesc repede. Respectivul magazin, despre care am doar cuvinte de lauda (o sa zic mai tarziu de ce), avea 2 optiuni: posta(pt aia care se gandesc din timp ca vor tricouri), si UPS. Am ales UPS, ca ajungea in 3 zile. Si la pretul livrarii s-a vazut, dar sa trecem peste asta.

Trec vreo 2 zile, si primesc un telefon de la vama cum ca a venit un pachet pentru mine si trebuie sa platesc taxe pentru el. Cam 30% asa din valoarea pachetului. Explicatia lor? Pai cum, dar is rufe, si pentru astea taxele sunt mari. Mirarea mea? Mai luasem rufe de pe net, si nu am platit nici o taxa nimic. Ca sa nu mai zic ca am primit tot din US, dar prin posta normala, un pachet, si nu m-au pus sa platesc nimic la vama. In fine, nu puteam sa ma cert cu madam de la vama. Am primit factura pentru taxe de la UPS, ca cica asa functioneaza: ei platesc pt mine si eu le platesc lor inapoi. Ok, clar pana aici.

Dar azi am primit o alta factura, tot de la UPS. Si zice-asa: factura pentru "notice of payment". Asta o fi..
a) ca m-au sunat aia de la vama ca trebuie sa platesc?
b) ca mi-a trimit UPS o factura pe hartie? dar daca o platesc pe asta, oare nu o sa mai primesc inca o factura, pentru hartia de la notice-ul asta, si sa intru asa intr-un labirint infinit?
c) ca au ei petrecere de Craciun si le trebuie bani de cadou?

In primul rand ca nu mi-a zis nimeni ca trebuie sa platesc toate astea, si in al doilea rand de ce pisicii mei trebuie sa le platesc?!

0 comentarii:

Post a Comment