Placinta cu branza sarata

A trecut mult timp de cand am mai impartasit din experimentele mele din bucatarie. Aseara m-am apucat de bucatarit si am facut o placinta. Muze mi-au fost niste pachete de branza de cotet (cottage cheese, un soi de branza de vaca) si niste feta cam prea sarata. Si daca vreti sa stiti un secret: ca sa nu va curga branza prin tava, sa alergati cu lingurita dupa ea prin cuptor, amestecati niste gris in compozitie. Face minuni ;)

Cam asta a iesit, dar pacat ca nu se vede cum mirosea:


Imi place sa fac placinte dupa ureche, si nu dupa reteta. Asa tot timpul iese ce trebuie (ca doar nu ai dupa ce corecta), mai pui ingrediente care iti plac tie, mai uiti de chestii care nu iti plac si chestia cea mai faina e ca a doua oara cand faci "acelasi" lucru, iese ceva diferit. Cred ca dupa o experienta de genul asta a exclamat Eminescu: toate-s vechi si noua toate.


1 comentarii:

Anca said...

vai de mine, de ce ne chinui?
stii ca am imaginatie bogata si imi pot inchipui si mirosul :D ce as manca o bucatica din ea...
arata exceptional, bravo!

Post a Comment