Sauna + Vihta = Love

Am mai vorbit eu despre sauna inainte, dar cum acum se face intuneric si frig incep sa ma oftic ca nu am reusit sa rezervam si noi un "timp" in sauna cladirii. Aproape toate cladirile din Helsinki au o sauna comuna. Familiile locatare rezerva cate o sesiune de doua ore pe saptamana pentru sauna, ore pe care le au sa stea frumusel in aburi. Si acum iarna, sa foloseasca vihta pe care le-au facut de Juhannus, sa le moaie in apa si sa se plesneasca cu ele, ca sa revigoreze circulatia sangelui. Vreau si eu!

Si daca vreti o imagine mai clara a ce se intampla:

Desenul e de pe un sit superb de unde am mai invatat si eu una-alta in ceea ce priveste tarile nordice. Nu am sa spun Scandinavia, ca Finlanda nu se considera o tara scandinava.

Ca sa va delectati ochii, aruncati un ochi aici.

2 comentarii:

Cosmin said...

:))
super tare comicsu' :))
amicitiile cu vecinii :D

Anca said...

vreau si euuuuuu!!!

Post a Comment