O campanie misto anti-beut pana la refuz

Or fi avand finlandezii 200 sinonime la "beat", dar au si o campanie care mie imi place foarte mult, anti-bautura.

Se adreseaza tinerilor, si au impanzit orasul de postere. Am vazut-o si anul trecut, si a aparut iar si anul asta,  iar dupa parerea mea, banii incasati de firma care a facut posterele au fost niste bani foarte bine cheltuiti. Nu iti face morala ca "nu e bine sa bei", sau ca imbatranesti din timp, ci iti arata exact ce se intampla cand bei - faci pipi pe tine si versi in posetuta ta de tinte si sclipici. How cool is that?

Situl are 2 sectiuni - una pentru baieti, una pentru fete, si are cate o povestioara pentru fiecare din cele 2 situatii. Din cand in cand te mai intreaba daca ai fost vreodata in locul unuia din cele doua personaje. Mai gasiti sectiuni cu mituri si "realitati" despre diverse lucruri afirmate de oameni (de ex. "ma simt mult mai sexi daca am baut", si care e realitatea de fapt), o droaie de linkuri si un filmulet cu o vedetuta pe covorul rosu.

Campania se numeste SiistiƤ vai noloa? (Tidy or embarrasing?) Daca va intereseaza, gasiti situl aici. Chiar daca nu intelegeti finlandeza, eu zic ca merita sa aruncati un ochi, e destul de descriptiv.

0 comentarii:

Post a Comment