Ce mai fac cand frec menta

Saptamana asta sunt consemnata la domiciliu (un fel de arest la domiciliu, cu diferenta ca nu ai colegi de celula cu care sa vorbesti si degeaba ai linguri la dispozitie, ca nu prea ai cum sa faci tunel sa iesi afara).

Asa ca m-am inarmat cu vreo 7 filme (mai am 6 de vazut :D ) si am inceput sa rascolesc prin hobbyurile mai vechi. Am mai stricat cate ceva, am mai modificat altceva, am finisat altele, si rezultatul e urmatorul:

Cateva margele noi:
(nu inteleg de ce arata albastre, ca ele sunt mov toata ziua...)







Cateva margele finisate/modificate:










2 comentarii:

Rox said...

Ce filme?

Ca de margele chiar nu mai are nici un rost sa vorbesc, cand sunt deja pe lista de asteptare... Sper... :-P

Loredana said...

:)

Mi-am luat asa: Kung Fu Panda, Melinda & Melinda, Alladin si nu stiu care rege :) , Milk, Big Fish, Patch Adams, Trainspotting

Post a Comment