Si-am schimbat cana de ceai pe tastatura...

Azi am mers la munca, prima zi dupa 1.5 saptamani de tusit in batista, siropuri si alte alea. Adica dupa 1.5 saptamani de trezit la 8 si adormit iar pe la 12, de stat cu burta la soare pe covor si innodat bilute, de ascultat muzica neindesata in urechi, de tresarit cand vine posta prin usa. A propos de asta, trebuie sa platesc internetul azi.

E interesant. Cum lipsesti cateva zile dintr-un loc, cum observi schimbarile. De exemplu: dimineata in bucatarie era o oala cu apa in ea si 2 cutii de bere. Nu am poza incriminatorie, trebuie sa ma credeti pe cuvant. Eu stiam ca se pot face pulpe de pui la cuptor in bere( multumesc mama pentru reteta!), dar se pare ca merge si supa de bere.

A, si azi am putut sa ma concentrez ioc. Si am dat randament ioc.

Dar am auzit eu ca in principiu, atunci cand te intorci la munca, ai nevoie cam de jumate din timpul cat ai fost plecat ca sa revii in forta. Deci sa inceapa numaratoarea inversa!

0 comentarii:

Post a Comment