Desert in 2 timpi si 3 miscari

Nu stiu cum sunteti voi, dar atunci cand depun eforturi intelectuale indelungite(cand mai citesc cate ceva, ma uit la un film..ce, nu trebuie efort sa inteleg ce se intampla?) am chef sa rontai cate ceva.

Si ceva-ul ce il rontai acum e un desert cremos, gata cat ai zice "desert".

Ne trebuie:

  • o lingura smantana
  • o lingura branza proaspata de vaci
  • o lingura dulceata - eu am pus de fructe de padure (sau fructe din compot, sau fructe proaspete)
  • optional esenta vanilie
Ce facem:
  1. deschidem frigiderul
  2. amestecam smantana cu branza si dulceata (sau fructele taiate cubulete), si adaugam si un pic de esenta de vanilie
  3. luam lingura si purcedem la treaba
V-am spus ca e gata in 3 miscari, nu?

PS. Ar merge si niste fulgi de cereale daca vrem sa complicam lucrurile.

4 comentarii:

Irina said...

da de unde ai branza proaspata de vaci? :D eu n-am vazut pe nicaieri, vreau si eu! :)

Loredana said...

Poti folosi branza de cotet de care au in Lidl. Mie mi se pare ca e buna aia :)

Rox said...

Branza de cotet?? :-)))))
"Cottage cheese" adica?

Loredana said...

Dap, cottage cheese :) Traducere furculition :D

Post a Comment