O fapta buna, de ciocolata

Heidi Chocolat au o initiativa noua, Cards of Joy, care se traduce in cateva cuvinte prin: hai sa facem o fapta buna, si daca suntem mai multi, niste copii talentati vor merge intr-o tabara de creatie.

Ideea, ca orice idee de "hai sa ajutam" mi se pare o initiativa buna. Cei care fac respectivele "bunatati" (nu bunaciuni), care genereaza cel mai mare lant de fapte bune, pot castiga 50kg de ciocolata, daca am inteles bine.  Daca vreti sa contribuiti, gasiti detalii aici.

Conceptul asta seamana cu conceptul de time banking de care imi zicea Sebi la un moment dat: azi faci o fapta buna, maine altcineva face o fapta buna pentru tine.

Numai mie imi aduce aminte de filmul cu pustiul care a inceput miscarea cu eu fac o fapta buna pt 3 oameni, cei 3 fac fiecare pt alti cativa 3, si tot asa, film in care pustiul e omorat la sfarsit?

8 comentarii:

Rox said...

Nope, nu numai tie...
Bine ca mi-ai amintit... Chiar m-as mai uita o data la "Pay it forward"... :-)

Loredana said...

:) Multumesc ca mi-ai dat numele filmului, il uitasem...

Irina said...

multumesc lore. acuma pot sa il vad linistita fara sa stiu finalul! :)

Loredana said...

hmmm...dar tu ai de scris la licenta, nu ai timp de vazut filme :P

Irina said...

dar sper sa nu scriu vesnic :D

Loredana said...

irina, nu ai citit nimic, nu ai citit nimic (uita-te dupa firul asta, cum merge stanga-dreapta), nu ai citit nimic..

Ela Iliesi said...

Hei, asa e, mecanismul campaniei seamana tare cu ideea din "Pay it Forward". Din pacate nu s-au strans cele 2500 de fapte bune iar azi e ultima zi a campaniei. Poate ii ajutam sa stranga macar jumate (acum numaratoarea a ajuns la aproape 1040) :)

Loredana said...

Se pare ca doar 4 copii vor pleca in tabara. Pacat, mai ales ca banuiesc ca e si destul de greu sa hotarasca cine merge. Heidi ar putea face o miscare frumoasa, sa mai ia si alti copii in tabara(daca nu pe toti) - asta da fapta buna...

Post a Comment