Nemultumiri descorsetate

Dragi domnite, demoazele si madame,

Am o veste buna.

Ieri ma pregateam sa merg la cumparaturi, ca orice om, dupa o pereche de blugi negri. Dar inainte de a pasi in lumea aruncatului cu bani la casa, m-am hotarat sa ma documentez: cu ce mi-ar sta bine, ce am prin dulap si are nevoie de ceva, de ce lucru am exact nevoie si cum ar trebui sa fie ca sa se asorteze cu ce mai am prin dulap.

Si tot navigand pe internet, am dat peste un sit unde lumea punea intrebari unei stiliste, chestii de genul: ce pot incalta la o rochie roz, cum sa ma imbrac daca am sunculite in talie, am atatea kilograme, atatia centimetri si fundul mare, cum pot sa ma imbrac la un botez?

Aveau si o sectiune cu makeoveruri. Ideea principala era: iei o fata/tanti/babuta, o imbraci altfel, o machiezi, ii aranjezi parul si gata. Foarte educativ.
Ceea ce m-a amuzat e faptul ca la fiecare tipa era cate ceva de ascuns. Pe asta se baza tot makeoverul. Ce ascundem, ce aratam.
Erau tipe care din punctul meu de vedere aratau foarte bine, dar ele voiau sa ascunda nu stiu ce. Erau altele cu silueta perfecta, voiau sa aiba fundul mai mare. Altele cu fundul prea mare il voiam mai mic si tot asa.

Deci da, am o veste buna domnitelor. Oricat v-ati intoarce pe fiecare parte in oglinda, veti descoperi ca aveti ceva naspa. Ca al vostru corp are ceva ce nu e ca la carte. Ca aveti un defect. Toate.

Deci nu va mai vaitati. Nu sunteti mai speciale daca nu aveti piept sau aveti fundul mare, sau sunculite. Oricat de bine ati arata, veti descoperi ca ceva nu e bun. Deci nu aveti decat sa va plangeti, in loc sa observati partile bune pe care le aveti. Si nu ma refer la frumusete interioara acum.

Si tot asa cu titlu informativ:

  • cele cu fundul mare, sa tina minte ca in Manila(cel putin) exista chilotei cu paduri in partea dorsala, sa faca fundul mai mare - deci da, aveti ceva de la natura cu care va puteti mandri
  • cele cu pieptul mic sa se gandeasca la durerile de spate pe care un piept mare le da; asta vreti?
  • cele cu pieptul mare sa se gandeasca la eforturile pe care le pun sutinele push up sa ajute pe cele cu pieptul mai mic...
  • cele cu picioare scurte vor sa poarte tocuri si isi deformeaza talpile
  • cele cu picioare lungi se plang ca sunt inalte si nu isi gasesc pantaloni pe masura
  • cele cu solduri inguste ar vrea sa poarte o rochie sirena dar nu pot, si recurg la croieli care fac soldurile mai late
  • cele cu solduri late vor sa poarte rochii stramte
Mai are sens sa mai continui?

0 comentarii:

Post a Comment