M-a izbit inspiratia si azi

Am facut un pic de curatenie azi, si am vazut ca am niste carti luate de la biblioteca, mai am niste ziare, care stau insirate. Si cum daca omul nu are nici o problema atunci isi gaseste, am avut revelatia ca am o nevoie imperioasa de un suport de carti. Suportul de carti a devenit lucrul care imi trebuie musai in clipa asta, care nu sufera amanare, de care se anina toata fericirea mea pe ziua de azi.

Nu ceva pe perete, si ceva ca o masa micuta. Ceva fara bucati de lemn, fara sa trebuiasca sa ies din casa, sa merg la Ikea sau la alte magazine.

Dupa catarat pe scaun dupa vanat materie prima, umblat lelea prin casa, scarpinat ceafa si privit meditativ pe geam, am reusit sa dau lumina creatiei mele pe ziua de azi:








Later edit: minunatul suport cu buzunar e facut din cutia de la prajitorul de paine si o fata de masa veche, care nu imi mai trebuie :)

0 comentarii:

Post a Comment