Azi sunt Sanzienele!

La multi ani Sanziana, Sanzianu, Sanzianuta si asa mai departe.

Dar mai important e ca azi, toate fetele de maritat fuga mars prin padure la cules sanziene. Sper ca stiti cum arata - flori galbene (a nu se confunda cu popoul gainii), frumos miroasitoare. Conform traditiei, se ia frumusel buchetelul de sanziene, se pune sub perna si somn usor. Daca aveti memoria buna, dimineata va aduceti aminte pe cine ati visat, si ala va e ursitul.

Ca sa nu influentati ursitul ursit de ursitoare, va recomand ca inainte de culcare sa nu va uitati la filme cu Vandam(am impresia ca e luat), la filme cu Dracula(nu de alta, dar daca va casatoriti cu el nu o sa puteti incasa in veci asigurarea lui de viata), la desene animate(numai ganditi-va: Tu fata, sotul tau e un..desen animat!).


PS. La mine ma indoiesc ca sant sanziene, asa ca am sa printez poza asta color, am sa o pun sub perna, si sa vedem ce iese.

7 comentarii:

Rox said...

Asa ma gandeam si eu: Unde sa gasesc sanziene in Amsterdam?! :-P
Desi exact asta mi-as dori acum: s-o iau la hoinarit pe dealuri la cautat sanziene... :-)

Irina said...

lore, finalndezii au si ei o traditie in legatura cu visat ursitul. nu stiu daca e exact in ziua asta, s-ar putea sa fie ca tin minte ca am tinut si eu traditia acum vreo 2 ani tot prin iunie. trebuie sa alegi 7 feluri de flori si sa le pui sub perna (flori de camp din cate-am inteles, da nu am intreba de ce) :)

eu am visat 7 barbati, deci o sa fiu o babeta stil liz taylor in cativa ani cu 7 certificate de casatorie :)))

Irina said...

*ursitului

Loredana said...

Clar, azi mergem pe dealuri lelea la cules de flori :D
Cumva ma indoiesc ca gasim 7 feluri. Am vazut panselute, crini, trandafiri, rochita miresii, niste flori albe..si cam atat

Anca said...

si...daca te sperii de ce visezi? :D

Loredana said...

Daca te sperii visezi ca sa iti treaca sperietura :D Si cel mai bine stuchi(pardon stupi) in san, bei o cana de lapte cald si te culci la loc :)

Anca said...

si speli dimineata opii in lipean :P

Post a Comment