Puss puss, Malmö!

Adica pup iu, Malmö sau Hai pa!

Am fost in weekend in Malmö, si cred ca e cumva pentru ultima oara, cel putin pe viitorul apropiat. Am mers prin The king's park, Folkets park, Turning Torso(care trebuia sa aiba un frate geaman in Copenhaga) si imprejurimi, prin centru, Lilla Torg, cu o barcuta turistica. Am facut gratar in parc sub tufe de liliac si am mai facut si insolatie.


Daca aveti drum prin Copenhaga, mergeti musai in Malmö, va costa 10 euro cu trenul si ajungeti in 20 minute(plus alte 10 cat mai intarzie trenul). O sa descoperiti o coloratura de oameni extraordinara, din orice colt al lumii cred. Oameni care se cearta la piata, Falafel nr 1 pe la toate colturile, niste prajituri de ti se topesc in gura(si se depun pe solduri, burta, fund). Mi-a placut atmosfera de sarbatoare, de je ne sais quoi insorit, de uite cladirea aia pe langa care am trecut prima oara cand am venit. 

Si daca tot tonul revocarii e lacrimogen, va las cu cateva poze de-ale lui nenea Wikipedia:



PS1: cand avionul vine dispre Helsinki spre Copenhaga, trece intai deasupra Malmö-ului, si cum aeroportul e foarte aproape de mare, ai impresia ca ai sa plonjezi in apa. Avionul coboara-cobora, si ai impresia ca o sa ramana agatat de palcul de mori de vant din marea dintre Copenhaga si Malmö.

PS2: nu ratati Anthon Berg petit nougat

2 comentarii:

Anonymous said...

Loredaja, ai uitat sa zici ca pentru amatorii de spirale si integrare in absolut... In Malmo il pot gasi pe g(c)uru Bivolaru. (Eu eprsonal n-am auzit de toate atractiile turistice pe care le-ai enumerat tu, dar de Bivo am auzit :p)

Loredana said...

Fiecare aude de atractii dupa interes. Daca te intereseaza muzeele, auzi de muzee, daca te intereseaza pietele in aer liber, auzi de piete in aer liber :P

Post a Comment