Retrospectiva de weekend

S-au intamplat asa multe weekendul asta ca nici nu stiu cu ce sa incep. Sa va spun cate ceva de company summer party-ul pe care l-am avut vineri? Sau despre cum am mers noi la cules de ciuperci si ne-am intors cu mana in .. pardon buzunar? Sau sa va povestesc cum ne-am pozat cu Cristi Minculescu dupa concertul Iris in Espoo(langa Helsinki)? Sau mai bine sa povestesc despre cum au fost folosite hrontzohenelele primite de la Rox?

Hrontzohenelele sunt chestiile astea negre din poza cu choux a la creme pe care le-am scos ieri din cuptor:



Despre summer party...va spun doar 2 cuvinte: smoke sauna (superba!), balacit in mare(da, are 14 grade), si stat la prunit intr-un fel de jacuzii fara bule(mai pe romaneste, ca un butoi de lemn asa mare de incap 5 oameni, in care era apa incalzita la 45 de grade). Dupa petrecerea asta mi-am dat seama ca vreau sa imi fac abonament la sauna. Nimic nu se compara cu sentimentul de a iesi din sauna, a topai in mare, apoi iar in sauna. Erau cam 70 grade in sauna cred, si bezna si un pic de fum. Ca sa va faceti o idee: aveam o cutie de cidru cu mine, cutia rece, si dupa ce am intrat in sauna am putut sa iau doar 2 guri din ea, ca deja devenise prea fierbinte de nu puteam pune gura sa mai beau. Finlandezii astia stiu ce stiu cand vine vorba de relaxat. Partea cea mai faina a fost ca tot complexul asta(sauna, cotetul de vara, etc) erau traditionale si oamenii aia au inceput sa incalzeasca sauna de la 6am ca sa o gasim noi (fierband) la 1pm...

In ceea ce priveste Iris...sambata seara nu imi venea sa cred ca au venit aici si ne canta. Buna seara, prieteni! si sa mai veniti pe la noi. Ultima oara ii vazusem in fata Palatului Culturii, mai mult niste siluete, dar de data asta i-am vazut si la ochi. Frumos frumos.



De-acum somn usor, ca maine avem iar program de kayaking! 

9 comentarii:

Anca said...

ce fain ce fain..iar ma chinui cu felurile de prajituri :(((

Loredana said...

Astea sunt f simple. Doar bucati de aluat cu crema de vanilie si frisca, si mici adaugiri :)

Rox said...

Pai de ce n-ai pus si reteta? Ne faci sa salivam asa, in van? :-P

Loredana said...

Am luat reteta de pe net, de aici
Doar am adaugat sirop de caramel inauntru (noroc de Sebi) si data viitoare o sa pun si niste esenta de migdale.

Rox said...

Aaah, iar mi-a lasat gura apa... :-D
Multam frumos! :-)

Anca said...

in zadar, presimt eu asa ca tot mai bune sunt de la tine :D

Bogdan said...

Sa va povestesc si eu cum a fost la Metallica, Vita de Vie, Luna Amara, Rammstein, Anathema, Manowar, Volbeat, Slayer, Anthrax si multi altii?Poate pe marti incolo, ca o sa ii vad incepand de vineri.

Rox said...

Pai distractie maxima atunci, Bogdan! ;-)
Si asteptam poze si povesti? :-D

Loredana said...

Bogdan, concerteala placuta! :)

Post a Comment